Prosba o spolupráci na výzkumném projektu VÝVOJ RANÉ GRAMOTNOSTI U DĚTÍ S VÝVOJOVOU DYSFÁZIÍ.
06.09. 2013Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy připravuje unikátní studii, jak se děti s vývojovou dysfázií učí číst a psát během prvního roku a půl školní docházky.
Hledáme děti s vývojovou dysfázií, které nyní zahájily 1. ročník ZŠ.
Co děti čeká? Zábavné úkoly se zvuky a hláskami, hry s písmenky a mnoho dalších zajímavých her. Tyto 60 minut trvající aktivity by s řešitelkou projektu děti absolvovaly zhruba každé 3 - 4 měsíce (celkem 5x).
Spolupráce je dobrovolná. Anonymita a ochrana údajů je ze zákona garantována.
Účast Vašeho dítěte v tomto výzkumu je velmi cenná.
Pro bližší informace kontaktujte přímo hlavní řešitelku projektu Mgr. Evu Richterovou na e-mail: erichterova@gmail.com.
Speciálně pedagogické centrum pro děti a mládež s vadami řeči se zaměřením na augmentativní a alternativní komunikaci s.r.o.
Prohlášení o přístupnosti internetových stránek a mobilních aplikací ve formátu pdf se otevře v novém okně.
Prohlášení o přístupnosti internetových stránek a mobilních aplikací ve formátu pdf se otevře v novém okně.