Po přeinstalaci nelze provést aktivaci
1) Pokud vám při reinstalaci aktivační průvodce hlásí, že již jste vyčerpali všechny zakoupené aktivace, je třeba se nejprve přesvědčit, zda počet žádaných aktivací odpovídá počtu zakoupených licencí (tedy že jste odinstalovali a deaktivovali program na všech počítačích, kde ho nebudete provozovat). Pokud jste si tím jisti, a přesto aktivaci nelze provést, napište nám vaše sériové číslo na adresu obchod(zavináč)alternativnikomunikace.cz, Vaše aktivace zkontrolujeme
V případě, že potřebujete program aktivovat na více počítačích, než je počet zakoupených licencí, je možno licence dokoupit (rozdílem mezi cenou dosavadního a požadovaného počtu licencí).
2) Doporučujeme také neinstalovat program ze starých CD, ale nainstalovat si nejnovější verzi z webu.
3) Přesto se může stát, že například po výměně hardwaru či reinstalaci Windows na počítači, kde byl Symwriter dříve nainstalován, nelze program znovu aktivovat. V takovém případě aktivační průvodce sice potvrdí, že je aktivace v pořádku, ale v dalším kroku se objeví hlášení “Tento software byl zřejmě registrován na jiném počítači. Prosíme proveďte aktivaci znovu". Další pokud se však opět nezdaří.
V takovém případě využijte tento postup:
1) Přejděte na: C:Program Files (x86)WidgitCommon Files (pokud se nejedná o 64bitový operační systém, odeberte x86).
2) Odstraňte soubor license.xml.
3) Přejděte do složky C:Program Files (x86)WidgitCommon FilesActivator
4) Odstraňte aktivační log.txt.
5) Otevřete soubor WidgitProductActivator.exe (v C:Program Files (x86)WidgitCommon FilesActivator) a znovu aktivujte software.
V případě obtíží nás kontaktujte.
Prohlášení o přístupnosti internetových stránek a mobilních aplikací ve formátu pdf se otevře v novém okně.