Základní údaje:
Provozovatel: SPC pro děti a mládež s vadami řeči se zaměřením na AAK, s.r.o.
Sídlo společnosti: Jivenská 7, 140 00 Praha 4
IČO: 25682806
DIČ: CZ25682806
Zapsán: v Obchodním rejstříku, vedeném Krajským obchodním soudem v Praze oddíl C, vložka 60840
Bankovní spojení:
Komerční banka Praha 10, číslo účtu 27-1881290267/0100
SWIFT kód: KOMBCZPP
IBAN: CZ2201000000271881290267/0100
Telefonní kontakt: +420222518280
e-mail: spcvadyreci@seznam.cz
1. VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ
Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.
2. OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB
Objednávat zboží lze pomocí objednávky on-line na webu, e-mailu či písemně na naší adrese.
Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce.
Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky.
Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím. V jednotlivých, zejména cenově náročnějších případech, si prodávající vyhrazuje právo k vzniku smlouvy potvrzením objednávky nejlépe osobně nebo telefonicky a úhradu finanční zálohy kupujícím.
Upozornění: barva na obrázcích může být vlivem fotografie poněkud zkreslena. Sledujte také slovní popis.
Objednávat zboží lze prostřednictvím elektronického obchodu. Může se stát, že mezi Vaší objednávkou a jejím vyřízením bude objednaná položka vyprodána. V takovém případě Vám nabídneme podobné zboží, nebo je v této položce nesplníme podle §1732 odst.2.
Uzavřením objednávky zároveň souhlasíte s obchodními podmínkami.
Stanovené ceny zboží jsou včetně DPH.
V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, má naše firma právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si vyhrazujeme i v případě, kdy výrobce přestane dodávat objednaný produkt nebo uvede na trh novou verzi produktu popřípadě výrazným způsobem změní cenu produktu.
Poznámka: všechny ceny uvedené na našich stránkách jsou včetně DPH.
Upozornění pro plátce DPH:
Pokud jste plátce DPH, je třeba za objednané zboží zaplatit předem, na základě námi vystavené faktury převodem na náš účet. Zboží bude expedováno až po obdržení platby na náš účet.
Upozornění pro Slovensko
Pokud chcete fakturovat zboží na Slovensko bez DPH, je NUTNÉ nám zaslat kopii osvědčení o registraci do emailu ihned po objednání! Na žádosti o zpětné dobropisy nebude brán zřetel a zboží bude fakturováno s DPH!
3. POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem. V případě nejasností Vás budeme kontaktovat.
4. ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY
Kupující má právo zrušit objednávku kdykoliv před expedicí zboží, a to bez jakéhokoliv postihu a bez udání důvodu. Stornovat lze buď telefonicky (+420 222518280) nebo na emailu spcvadyreci@seznam.cz.
Storno objednávky ze strany dodavatele - dodavatel si vyhrazuje právo zrušit objednávku (kupní smlouvu) nebo její část v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží, dále také v případě zjevné chyby v ceně zboží (tj. ceny zjevně jiné než je cena pro tento typ/druh zboží obvyklá). Za zjevnou chybu v ceně zboží je považováno například mylné uvedení prvních tří číslic na místo čtyř, zjevně nízká cena zboží (např. o 70% nižší cena, než je pro tento druhy a typ zboží obvyklé), a jiné zjevné chyby v psaní. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu a to do 10 pracovních dnů, nejpozději však do 30 dnů od storna objednávky ze strany prodávajícího.
5. BALNÉ A POŠTOVNÉ
Zboží zasíláme českou poštou, službou Balík do ruky nebo Balík na poštu dle platného ceníku. Pokud je zboží zasíláno na dobírku, připočítává se k ceně poštovného částka za dobírku. Laminované výukové pomůcky je možno po uhrazení zaslat poštou doporučeně. Poštovné na Slovensko bude upřesněno individuálně. U elektronických licencí se poštovné neúčtuje, licenční klíč bude zaslán po zaplacení e-mailem.
6. DODACÍ LHŮTA
Dodací podmínky: software zasíláme obvykle obratem. V některých případech se dodací lhůta může prodpoužit (a to v případě, že licenci usíme objednat v zahraničí). V případě, že zboží není na skladě, bezprostředně o tom zákazníka informujeme a sdělíme přibližné datum dodeje.
7. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Nárok pro odstoupení od kupní smlouvy je právo spotřebitele dle § 1829 a násl. Občanského zákoníku. V případě nákupu v rámci podnikatelské činnosti (uvedení IČ na nákupní doklad) nárok na odstoupení od kupní smlouvy nevzniká. V tomto případě se prodej Občanským zákoníkem (zákon č. 89/2012 Sb.), nicméně vylučují se ustanovení o spotřebitelských smlouvách (distančních smlouvách)
Kupující bere na vědomí, že dle § 1837 a násl. Občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy na dodávku zboží upraveného podle přání kupujícího, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání, od kupní smlouvy na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal nebo u elektronických licencí použil-li licenční číslo k aktivaci programu, a od kupní smlouvy na dodávku novin, periodik a časopisů.
Nejedná-li se o případ uvedený v předchozím odstavci. či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 a násl. Občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, respektive od převzetí poslední dodávky zboží, je-li obsahem koupě několik druhů zboží nebo se zboží skládá z několika částí bez udání důvodu. Odstoupení musí být dodavateli doručeno do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zaslat mimo jiné na adresu SPC pro vady řeči, Jivenská 7, 14000 Praha 4 a na adresu elektronické pošty spcvadyreci@seznam.cz.
V případě odstoupení od smlouvy vrátí dodavatel kupní cenu kupujícímu do deseti (10) pracovních dnů od fyzického vrácení zboží. Nejpozději však do čtrnácti (14) dnů od doručení odstoupení kupní smlouvy a to bezhotovostně na účet určený kupujícím. Dodavatel je taktéž oprávněn vrátit kupní cenu v hotovosti již při vrácení zboží kupujícímu. Dodavatel není povinen vrátit kupní cenu kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí. Náklady spojené s vrácením zboží nese plně kupující. Náklady spojené s dodáním zboží vrátí dodavatel společně s kupní cenou.
Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené dodavateli bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká dodavateli vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je dodavatel oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. Za znehodnocení zboží nemůže být považováno běžné poškození původního obalu, které vzniklo vybalováním zboží.
8. REKLAMACE A ZÁRUKA
Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
Záruka se nevztahuje na:
a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním
Postup při reklamaci:
1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) přiložte doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou.
9. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
Údaje požadované v objednávce zpracováváme z důvodu vyřízení objednávek a řešení reklamací. Právním důvodem tohoto zpracování je plnění smlouvy. Zpracováváme jméno a příjmení kupujícího, název firmy, IČ, doručovací adresu, jméno kontaktní osoby, e-mail, telefonní číslo, číslo bankovního účtu. Uvedené osobní údaje za tímto účelem zpracováváme po dobu určenou pro archivaci dokumentů (5 let). Abychom mohli kupuijící informovat o dostupných aktualizacích nebo opravách softwaru, uchováváme emailovou adresu po dobu 10 let.
Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat dodavatele o změně ve svých osobních údajích.
Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze k vyřízení objednávky kupujícího, nebudou jinak zveřejněny nebo poskytnuty třetí osobě. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů
Souhlasem s těmito obchodními podmínkami zákazník současně projevuje souhlas s výše uvedeným rozsahem zpracování osobních údajů.
Tyto OP nabývají platnosti a účinnosti dne 1. 1. 2014. Poslední úprava 15.2.2021
Prohlášení o přístupnosti internetových stránek a mobilních aplikací ve formátu pdf se otevře v novém okně.